maanantai 21. helmikuuta 2011

Match made in heaven

"Kun mä en rehellisesti.. rehellisesti mä en tiedä koko vitun politiikasta mitään. Mua ei kiinnosta se, mä en halua kuulla siitä, mä en halua tietää siitä, mä en äänestä, mä en voi tehä vittu biisiä siitä niin en mää vittu vaan voi tehä siitä biisiä."

Näin tyhjentävästi vastasi Petri Nygård Maria!-ohjelmassa kysymykseen siitä, haluaisiko tämä tuoda kappaleisiinsa enemmän yhteiskunnallista sanomaa. Mehän ollaan Petrin kanssa sitten ihan samoilla linjoilla, ainakin useiden tännekin postaamieni yhteiskunnallista teatteria vierastavien kirjoitusten perusteella! Tosin minä äänestän, Petri ei.

In real life, tässä kohtaa viimeistään tekee mieli alkaa miettimään omia asenteita ja niiden mustavalkoisuutta. Siitäkin huolimatta että tulevaisuus teatterimaailman Petri Nygårdina kuulostaa vähintäänkin loistokkaalta.

1 kommentti:

neiti Laura kirjoitti...

Hihi, en tiennyt että sullakin on tällainen. Nyt tulin ja pilasin lukijalistasi tollaisella möllökuvalla, mut ku en mä osaa laittaa blogiin mitään valokuvia daa, pitäis varmaan mennä jollekin blogin teon jatkokurssille. Järjestäisköhän ne sellaisen? Siistiä kuulla susta, hei mul on ikävä sua! Tuomas taannoin: "Eihän tää nyt ole sinun asias tietenkään, mutta ootko sie siitä Hennasta kuullut?"